El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
es reserves i l'ocupació per a menjar davant del mar continuen en augment
Continuen arribant turistes a Formentera. La planta hotelera de l’illa està oberta al 100 per cent i, segons els hotelers, les xifres d’ocupació estan a nivells de prepandèmia.
L’afluència de turistes a Formentera s’incrementa amb l’arribada del mes de juliol i bona mostra d’això són els restaurants de platja. Les reserves i l’ocupació per a menjar davant del mar continuen en augment, i les terrasses dels restaurants són l’opció preferida dels turistes per a gaudir d’un dia amb la família i els amics.
Les dades d’aquests dies s’equiparen a les de 2019, l’any previ a la pandèmia, i les perspectives per a la temporada són molt positives.
Una situació que, si continua així, fa preveure una temporada d’estiu a l’altura de l’encant i la màgia de la petita de les Pitiüses.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits