Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
es reserves i l'ocupació per a menjar davant del mar continuen en augment
Continuen arribant turistes a Formentera. La planta hotelera de l’illa està oberta al 100 per cent i, segons els hotelers, les xifres d’ocupació estan a nivells de prepandèmia.
L’afluència de turistes a Formentera s’incrementa amb l’arribada del mes de juliol i bona mostra d’això són els restaurants de platja. Les reserves i l’ocupació per a menjar davant del mar continuen en augment, i les terrasses dels restaurants són l’opció preferida dels turistes per a gaudir d’un dia amb la família i els amics.
Les dades d’aquests dies s’equiparen a les de 2019, l’any previ a la pandèmia, i les perspectives per a la temporada són molt positives.
Una situació que, si continua així, fa preveure una temporada d’estiu a l’altura de l’encant i la màgia de la petita de les Pitiüses.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros