Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Això passa quan entre aquest divendres i diumenge els aeroports de les Illes Balears operaran uns 5.000 vols
Les tempestes també afecten el trànsit aeri. El mal temps ha ocasionat retards generalitzats als aeroports de les Illes, concretament al de Son Santjoan, on les pantalles d’informació acumulen desenes d’avisos.
Aquest dijous vespre continuen els retards generalitzats tant en el de vols d’arribada com en el de sortida, a les pantalles hi predomina el groc de les demores i també s’hi anuncien alguns vols cancel·lats. Tot això passa quan entre aquest divendres i diumenge els aeroports de les Illes Balears operaran uns 5.000 vols. És una de les puntes d’activitat de l’estiu i això fa que el mal temps que predomina a les Balears fa que els avions hagin de canviar les seves rutes.
Els controladors aeris expliquen que els pilots eviten els nuclis de tempesta i quan cau l’aigua i el vent a damunt les pistes, s’alenteix el ritme dels aterratges i dels enlairaments. Els passatgers davant d’aquesta situació es prenen la cosa amb calma, amb paciència i amb resignació, i també amb moltes ganes de poder arribar a la seva destinació.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari