Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Un camió de mercaderies ha patit un avaria dins el túnel de Gènova, en sentit aeroport
Captura de la situació del trànsit en l'accés a Palma a primera hora del matí d'aquest dimarts.
139Un camió de mercaderies avariat dins el túnel de Gènova, en sentit aeroport, ha provocat importants retencions en els accessos a Palma des de l’autovia de Ponent. Les retencions quilomètriques començaven al túnel de Gènova i eren presents fins a la zona de Son Caliu, al municipi de Calvià, en sentit Palma.
Segons ha informat la Direcció General de Trànsit a IB3 Ràdio a les vuit del matí, el camió ja ha estat retirat i s’ha restablert la circulació, encara, però, amb retencions i trànsit lent.
A aquesta retenció des de l’autovia d’Andratx s’hi han d’afegir els habituals embossos en els altres accessos a Palma des de l’autovia d’Inca i de l’autovia de Llevant.
((Hi haurà ampliació))
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"