Dos rescatistes pitiüsos es queden sense viatjar a Veneçuela per salvar-hi vides
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
Un camió de mercaderies ha patit un avaria dins el túnel de Gènova, en sentit aeroport
Captura de la situació del trànsit en l'accés a Palma a primera hora del matí d'aquest dimarts.
278Un camió de mercaderies avariat dins el túnel de Gènova, en sentit aeroport, ha provocat importants retencions en els accessos a Palma des de l’autovia de Ponent. Les retencions quilomètriques començaven al túnel de Gènova i eren presents fins a la zona de Son Caliu, al municipi de Calvià, en sentit Palma.
Segons ha informat la Direcció General de Trànsit a IB3 Ràdio a les vuit del matí, el camió ja ha estat retirat i s’ha restablert la circulació, encara, però, amb retencions i trànsit lent.
A aquesta retenció des de l’autovia d’Andratx s’hi han d’afegir els habituals embossos en els altres accessos a Palma des de l’autovia d’Inca i de l’autovia de Llevant.
((Hi haurà ampliació))
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen
Teresa Comellas, de l'IES Josep Maria Quadrado de Ciutadella, ha tret un 9,878 i ha rebut, en companyia d'altres 19 alumnes, un reconeixement per part del Govern