X

Tallen al trànsit l’accés a Palma des de l’autopista d’Andratx per retirar un camió accidentat

Un camió de gran tonatge ha patit un accident molt a prop de la rotonda del centre comercial de Portopí

04/02/2026

Tallen al trànsit l’accés a Palma des de l’autopista d’Andratx per retirar un camió accidentat

El camió de gran tonatge accidentat a l'entrada a Palma des de l'autopista d'Andratx. Foto C. Escolan

334

Un camió accidentat aquest dimecres al matí, en què el conductor ha resultat ferit, ha obligat a interrompre la circulació d’entrada a Palma per l’autopista d’Andratx. De fet, durant una hora, s’ha desviat la circulació per la Via de Cintura i no s’ha permés l’accés a Palma per Portopí. El succés ha provocat retencions importants a la zona.

Segons la informació facilitada per la Direcció General de Trànsit (DGT), cap a les 10.50 hores d’aquest dimecres un camió articulat ha sortit de la via pel marge esquerre, fet que ha obligat a tallar la circulació i desviar el trànsit d’entrada a la capital per ses Illetes i Cala Major.

La circulació ha quedat interrompuda durant uns 30 minuts i la via ja ha estat reoberta, encara que el carril esquerre continua ocupat.

 

Notícies relacionades >

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT