El conductor, de 28 anys, ha quedat atrapat i els Bombers hi han hagut d'intervenir
Aquest dimecres horabaixa s’ha restablert el trànsit a l’autovia d’Andratx en direcció a Portopí després que el conductor d’un camió de gran tonatge ha xocat contra un pilar d’un pont. El conductor, de 28 anys, ha quedat atrapat i els Bombers hi han hagut d’intervenir. Una vegada ja extret del vehicle, l’home ha estat atès pel personal sanitari del 061 que l’ha traslladat a la Clínica Rotger en un estat menys greu.

L’accident ha passat a l’altura de Marivent a les 11.45 hores i ha obligat a tallar temporalment, durant mitja hora, la circulació en aquest punt de la via, cosa que ha causat retencions importants perquè l’accés a Palma des del Ponent de Mallorca només s’ha pogut fer per la Via de Cintura. El vehicle, que transportava botelles de vidre, ha estat retirat de la via aquest horabaixa i els operaris han netejat les restes del sinistre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació