Un mort i un ferit greu en un accident entre dos cotxes al Coll d’en Rabassa, a Palma
El sinistre s’ha produït a primera hora del matí al quilòmetre 1 de la carretera Ma-30, prop de Mercapalma
El propietari se n'ha fet càrrec, després del termini de 24 hores per retirar-la exigit per part de l'Ajuntament "per motius de seguretat"
El veïnat des Castell, a Menorca, que va optar per guardar una llanxa, de sis metres d’eslora, a la terrassa del seu pis, situat en una tercera planta, ha retirat l’embarcació. Això, després del termini de 24 hores per retirar-la exigit per part de l’Ajuntament “per motius de seguretat”, en haver analitzat la situació els tècnics d’Urbanisme. Així mateix, el propietari s’ha fet càrrec de la retirada de l’embarcació i un camió grua ha participat en l’operació.
A més de la perillositat que suposava en matèria de seguretat, el Consistori ha explicat que no es va registrar cap permís d’ocupació pública per procedir a l’elevació de la llanxa mitjançant un camió grua. També ha recordat que la terrassa d’un habitatge no disposa d’ús industrial ni nàutic.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El sinistre s’ha produït a primera hora del matí al quilòmetre 1 de la carretera Ma-30, prop de Mercapalma
Les educadores de 0-3 anys, però, estan convocades a mobilitzacions aquest dimarts
Amb una representació visual d'aquest insecte, Via Menorca ha advertit dels efectes de la saturació del turisme