Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Els comerciants creuen que serà difícil remuntar l'activitat. Preveuen pèrdues del 50% per la manca de turistes.
Molt bon ambient a les terrasses de les illes que han obert durant el primer dia de la Fase 1. Molts desitjaven quedar a una terrassa per retrobar-se amb amics i familiars. Els bars que han pogut reobrir tot i les restriccions i les mesures de seguretat no es queixen. Els comerciants, en canvi, veuen que els seus negocis costaran més de remuntar.
La tornada a l’activitat s’ha notat a tots els pobles, més gent pels carrers i a les places. A Palma també han tengut més pressa les terrasses dels bars. Gairebé el 80% dels comerços també han aixecat la barrera. Però amb incertesa i pocs clients.
Les esperances estan posades ara en la clientela local i la patronal Pimeco preveu que les botigues perdran el 50% de les vendes per la manca de turistes. Demanen als ciutadans que comprin al petit comerç. La manca de turistes també ha condicionat l’obertura dels establiments de la zona costanera on molts no han vist viable reobrir.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar