Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
El duo ha presentat un dels senzills del seu pròxim àlbum
El concert d’Amaral d’aquest divendres ha estat un dels més esperats aquest estiu a Mallorca i la rebuda hi ha tingut correspondència. Un públic entregat ha gaudit dels èxits d’Amaral a Es Jardí, a Calvià. Aquí va ser el darrer concert del duet de Saragossa fa tres anys, quan encara acabàvem de sortir de la pandèmia. Aquest és el motiu de que hagi estat tan especial.
A l’escenari, Amaral ha repassat els seus 25 anys de carrera. Ha estat una feina imprescindible per entendre el pop espanyol i que continua. Ara, preparen un nou disc d’estudi. I en aquest cas serà el que fa número 9.
De fet, aquest divendres, el públic mallorquí ja n’ha pogut escoltar en directe un avançament.: ‘Rompehielos’. Ben segur que no hi faltarà quan tornin a l’Illa per presentar l’àlbum per complet.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo
La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar