El TSJIB avala el tancament del mític quiosquet de platja Es Puetó, a Sant Josep
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats
Negueruela trasllada que, malgrat totes les dificultats per la situació actual, s'ha aconseguit fer avenços
Últim consell polític de l’any del PSIB-PSOE. La reunió, presencial i telemàtica, ha estat encapçalada per la secretària general, Francina Armengol. Durant la trobada s’ha fet balanç del 2020, un any molt marcat per la pandèmia del coronavirus.
El portaveu de la formació, Iago Negueruela, ha traslladat que, malgrat totes les dificultats per la situació actual, s’ha aconseguit fer avenços. Ha valorat el mecanisme dels ERTOS, també l’aprovació dels pressupostos de les nostres illes amb un gran consens. En clau estatal, ha destacat que, enguany, s’han aconseguit dos drets més: l’ingrés mínim vital i la llei de l’eutanàsia.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets