Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els treballadors de l'empresa funerària municipal de Palma han tengut un bon ensurt quan han vist que el cos de la dona es movia
Reviu una dona al tanatori de Palma que havien donat per morta.
Segons han confirmat l’Ajuntament de Palma i també la Conselleria de Salut, els fets s’han produït aquest divendres al migdia, quan a l’hospital Joan March han declarat la dona, d’avançada edat, morta. L’han traslladada fins al tanatori municipal de Son Valentí.
Els treballadors de l’empresa funerària municipal de Palma s’han dut un bon ensurt mentre preparaven el cos per al vetlatori quan han vist que el cos de la dona es movia. Han avisat els serveis d’emergències, que han constatat que la dona tenia constants vitals encara que molt dèbils. Per aquest motiu, l’han traslladada a un centre hospitalari.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros