Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
El futbolista, després de la seva complicada sortida de la Reial Societat, torna a gaudir del futbol en un conjunt que espera d'ell grans coses durant la temporada
Robert Navarro va arribar al Mallorca amb una de les darreres operacions de mercat, després d’un estiu molt complicat a Sant Sebastià. La Reial Societat el va arribar a deixar sense jugar, després que el futbolista no va acceptar l’oferta de renovació. El Mallorca es va presentar com a solució per al futbolista, molt agraït per l’oportunitat arribada des de l’illa.
Ja com a vermell, Robert Navarro assegura que des del primer moment s’ha sentit molt ben integrat dins un vestidor, diu, espectacular, treballador, i molt sa.
El futbolista vol respondre a aquesta oportunitat, i a la confiança brindada per Jagoba Arrasate. Vol agafar un rol important dins la plantilla. I una bona mostra es va veure en el darrer partit a Son Moix, la victòria contra la Reial Societat, partit en què Robert Navarro es va estrenar com a titular.
L’atacant no només va brillar en tasques ofensives, la seva principal comesa. La seva feina defensiva va ser crucial durant tot el partit. Va acabar demanant el canvi. Però res que sigui preocupant.
Ara, dilluns, toca el Betis. Un rival complicat, i més al Benito Villamarín. Però Navarro, i tot l’equip mallorquinista, confien a tornar de Sevilla amb algun punt a la butxaca.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo
La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar