Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Són fotografiats en el context d'un món capitalista, globalitzat i tecnològic, marcat per la guerra i l'alienació
El fotògraf Roger Grasas exposa per primera vegada a Menorca a la sala municipal El Roser de Ciutadella el seu premiat projecte «Ha Aretz», una interpretació visual dels paisatges bíblics, fotografiats en el context d’un món capitalista, globalitzat i tecnològic, marcat per la guerra i l’alienació.
Realitzat entre 2010 i 2020 als països que conformen la històrica Terra Santa (Egipte, Jordània, Israel, Palestina, Líban, Síria), el projecte sorgeix del desig de documentar, amb precisió historiogràfica i metodologia sociològica, les localitzacions exactes on, segons arqueòlegs i historiadors bíblics, van tenir lloc els fets més cèlebres de les Sagrades Escriptures.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada