Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

2.000 persones l'han escoltat al recinte Es Jardí
La cantautora Rozalén ha omplert, aquest dissabte, de sentiment el recinte d’es jardí a Calvià, on més de 2.000 persones gaudiren del seu nou album “el abrazo”. Tal i com contà l’artísta a IB3 ” és el disc més emocional que he escrit mai, com que som cantautora cant sobre la meva vida i aquests 3 o 4 darrers anys m’ha tocat aferrarme a les coses simples. Ha estat un moment en el qual se m’ha apagat un poc la infància perque se m’han mort persones molt properes. Llavors els temes per excelència de l’art són l’amor i la mort” dues temàtiques que es reflexen dins el nou disc.
Els seus concerts son un referent per la música accessible gràcies a la seva interpret de llenguatge de signes Beatriz Romero. Amb Rozalén els concerts no només s’escolten també es veuen ja que ” tenim un interpret de llengua de signes i feim una espècie de llançament per a tots els sentits. Tot va començar com comencen les coses importants, de festa, tocant amb una guitarra i ella just davora jo es posava un nas de pallàsso i interpretava el que jo cantava ”
Tampoc hi faltaren algunes de les seves cançons més icòniques com “La Puerta Violeta”, que ja es tot un himne per al feminisme, però el nou album tenia molt de pes. Un viatge musical molt eclèctic que acompanyà els espectadors durant dues hores.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"