Íñigo Ruiz de Galarreta torna a entrenar-se amb el Mallorca després de superar una greu lesió al genoll esquerre. El migcampista basc es va trencar el lligament creuat anterior el mes de febrer en el partit contra el Betis, però aquest dimecres l’hem pogut veure una altra vegada sobre la gespa de Son Bibiloni. Queden enrere la sala d’operacions, la recuperació i la feina al marge.
El migcampista basc s’ha pres amb seriositat l’escalfament i encara ha donat més intensitat als exercicis amb la pilota. Hi ha hagut converses amb Muriqi i complicitat amb Grenier, que va arribar per cobrir la seva baixa. Tots han estat ben pendents d’ell, sobretot Jaume Costa. El valencià no ha deixat que Galarreta es posàs enmig del rondo quan perdia la pilota i s’hi ha posat ell. No és moment de forçar la màquina, és moment de gaudir i de mantenir el somriure. Ruiz de Galarreta ha tornat i el seu redebut amb el Mallorca és cada dia més a prop.
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros