Barrumbada en pocs minuts a Eivissa i Mallorca
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
A la metal·lúrgica continuen atrinxerats mig miler de combatents i uns mil civils, segons el bàndol ucraïnès
98
Rússia ha rebutjat totes les propostes per a evacuar els soldats ucraïnesos i els civils que romanen assetjats a la ciutat portuària de Mariúpol, va afirmar aquest dissabte un assessor del president ucraïnès, Volodímir Zelenski.
L’assessor, Mijailo Podolyak, va declarar que a petició del president diversos “líders mundials” s’han dirigit al Kremlin per a sol·licitar la creació d’un corredor humanitari des de Mariúpol, on encara prossegueixen els combats en els voltants de l’acereria Azovstal.
“Per desgràcia, no hi ha resposta de la part russa,” va dir Podolyak en una entrevista amb Ràdio Europa Lliure en la qual va conjecturar que Moscou persegueix l’objectiu “simbòlic” de destruir la ciutat, controlada ja en la seva major part per l’exèrcit rus, i els que la defensen, en referència al Regiment Azov.
“Tots els dies hi ha atacs amb artilleria pesant i caces per a destruir Azovstal. Els russos saben que hi ha nins a l’interior, però continuen bombardejant,” va denunciar Podolyak.
A la planta metal·lúrgica de Azovstal es troben atrinxerat mig miler de combatents i uns mil civils, segons fonts ucraïneses, dels quals uns 500 estan ferits sense possibilitat de rebre tractament mèdic.
Les reserves d’aliments i d’aigua arribaran a la seva fi en els pròxims dies, segons fonts de l’ultradretà regiment d’Azov, integrat a l’exèrcit ucraïnès.
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
El conductor, el qual compta amb diversos antecedents, va fugir després de l'accident, tot i que finalment es va lliurar diumenge davant la Policia Local