Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Les Balears és en el top 3 de comunitats autònomes on la companyia Ryanair augmentarà freqüències aquest estiu
Les Balears és en el top 3 de comunitats autònomes on la companyia Ryanair augmentarà freqüències aquest estiu. Concretament, ho farà en un 9 per cent a Eivissa i Menorca i en un 6 per cent a Mallorca. Aquesta darrera estrena, a més, dues noves rutes amb Alemanya i República Txeca.
La ciutat alemanya de Lübeck i la txeca de Pardubice estaran connectades aquest estiu amb Mallorca a través de Ryanair. Són les dues noves rutes que l’aerolínia estrena aquest estiu a les Balears. Amb un total de 80 rutes i 690 freqüències setmanals, la seva previsió és augmentar un 6 per cent el nombre de passatgers a Mallorca respecte a l’estiu anterior fins a arribar als 7 milions. Tot i no estrenar noves rutes, a Menorca i Eivissa preveuen augmentar encara més aquesta xifra, concretament un 9 per cent
En el cas de Menorca, pretenen arribar als 800.000 passatgers i en el d’Eivissa, als 2.100.000. Això gràcies a l’augment de les freqüències de vols.
De les 33 rutes existents a Eivissa on es registrarà un augment major de les freqüències serà als vols nacionals i aquells que connectin l’illa amb el Regne Unit i Itàlia.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions