La proposta arriba quan Gent per Formentera, PSOE i Compromís comencen les negociacions per fer una moció de censura al president
Sa Unió rebutja la proposta del president del Consell de Formentera, Llorenç Córdoba, d’oblidar les diferències i tornar a formar govern tots plegats. L’encara president estava fins i tot disposat que Alcaraz, a qui va destituir per manca de confiança, recuperàs les competències.
Un intent finalment fallit per part de Córdoba de reconduir la situació que arriba tot jut quan comencen les negociacions entre els grups Gent per Formentera, PSOE i Compromís per arribar a un acord que permeti desencallar la crisi del Consell de l’illa amb una moció de censura.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
El SAMU 061 ha rebut l'avís a les 7.56 hores i els sanitaris no han pogut reanimar la víctima, que presentava lesions incompatibles amb la vida
Fins allà es va desplaçar un agent de medi ambient per advertir-los