Ha mort Joan Roca, baixista d’Antònia Font
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
Resoldre la qüestió és un dels objectius dels tres nanosatèl·lits fets per joves de les Illes i llançats per la UIB aquest divendres
Saber fins a quina altura de l’estratosfera arriba la cobertura de l’internet de les coses, quina temperatura hi ha a 35 quilòmetres d’altura, la qualitat de l’aire, els nivells de CO2 o la intensitat de la radiació ultraviolada… són l’objectiu d’ànàlisi de les dades que recolliran els nanosatèl·lits que aquest divendres s’han llançat des de la UIB.
Kubesat, un projecte científic de la universitat, ha engrescat joves de Mallorca, Menorca i Eivissa per crear aquests nanosatèl·lits i recollir diferents dades que, llavors, s’aplicaran a altres projectes i que la comunitat educativa de les Balears podrà utilitzar.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
La selecció espanyola torna a fer història i es proclama campiona del món per segona vegada després de derrotar l'Argentina per 1 a 0 a la pròrroga, gràcies a un gol de Ferran Torres al minut 106