Resoldre la qüestió és un dels objectius dels tres nanosatèl·lits fets per joves de les Illes i llançats per la UIB aquest divendres
Saber fins a quina altura de l’estratosfera arriba la cobertura de l’internet de les coses, quina temperatura hi ha a 35 quilòmetres d’altura, la qualitat de l’aire, els nivells de CO2 o la intensitat de la radiació ultraviolada… són l’objectiu d’ànàlisi de les dades que recolliran els nanosatèl·lits que aquest divendres s’han llançat des de la UIB.
Kubesat, un projecte científic de la universitat, ha engrescat joves de Mallorca, Menorca i Eivissa per crear aquests nanosatèl·lits i recollir diferents dades que, llavors, s’aplicaran a altres projectes i que la comunitat educativa de les Balears podrà utilitzar.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
Es tracta d'un britànic de 40 anys