Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El Consell de Govern ha declarat l'actuació com a d'interès autonòmic
Imatge d'arxiu.
30S’accelera l’ampliació de la subestació elèctrica des Mercadal i també la instal·lació de bateries per emmagatzemar energia renovable, les primeres a tot l’Estat. El Consell de Govern ha acordat aquest dilluns declarar totes dues actuacions com a d’interès autonòmic, de manera que se n’agilitza la tramitació. Una inversió de 50 milions d’euros que es considera prioritària per afavorir el canvi de model energètic.
L’ampliació de la subestació és imprescindible per a poder endollar el parc solar que s’està construint al municipi de 20 megavats de potència. Les obres acabaran en els propers mesos, però no podrà entrar en funcionament fins que s’executin els treballs a l’estació elèctrica que permetin abocar l’energia generada.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13