Logo IB3N
X

Salut anuncia el confinament perimetral del nucli urbà de Manacor

El municipi té la incidència més alta de tot Balears: 458,8 per cada 100.000 habitants, i la taxa de positivitat és del 14,3%

27/10/2020

Salut anuncia el confinament perimetral del nucli urbà de Manacor

Fes clic al play per a tornar a veure la roda de premsa completa de Salut. | Foto: EFE.

170

Salut ha anunciat aquest dimarts el confinament perimetral del nucli urbà de Manacor, cribratge a gent d’entre 25-45 anys i un pla d’acció comunitària a partir d’aquest dimecres a les 00.00 hores i durant 15 dies prorrogables. El municipi té la incidència més alta de tot Balears: 458,8 per cada 100.000 habitants, i la taxa de positivitat és del 14,3%. En els darrers 7 dies, s’han detectat 150 nous casos i els ingressos hospitalaris en una setmana s’han més que triplicat, de 6 a 21.

El decret consisteix en la restricció de moviment dins el nucli urbà, l’aforament al 50% de tots els establiments i la limitació de tancament a les 22 hores. Així mateix, es tancaran els espais interiors de restaurants, limitant el servei al ‘take away’.

Només hi ha una excepció a les noves restriccions: es podrà visitar el cementeri del 29 d’octubre al 2 de novembre.

 més info Tanquen l’hospital de Manacor a acompanyants i visites

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella