Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

A l'illa ja han arribat les primeres 120 dosis de Moderna i 400 d'AstraZeneca
A Menorca, aquest divendres ha començat la vacunació de grans dependents que no viuen a geriàtrics. Durant la primera jornada s’ha vacunat 120 persones, les que poden desplaçar-se sense problemes al seu centre de salut. A partir de la setmana que ve començaran a vacunar-se els 450 grans dependents restants als seus domicilis, una administració de la dosi complexa per les condicions en què han de transportar-se i conservar-se les vacunes.
Salut ha confirmat que també s’administrarà el vaccí tant als cuidadors professionals com als no professionals, dels quals ara es fa un llistat. A l’illa ja han arribat les primeres 120 dosis de Moderna i 400 d’AstraZeneca. Però aquestes darreres hauran d’esperar per administrar-se perquè aquest tipus de fórmula es recomana que s’inoculin a menors de 55 anys.
120 persones de gran dependència ja s’han vacunat a Menorca
Aquest divendres comença a Menorca la vacunació de 524 grans dependents
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors