A Menorca, aquest divendres ha començat la vacunació de grans dependents que no viuen a geriàtrics. Durant la primera jornada s’ha vacunat 120 persones, les que poden desplaçar-se sense problemes al seu centre de salut. A partir de la setmana que ve començaran a vacunar-se els 450 grans dependents restants als seus domicilis, una administració de la dosi complexa per les condicions en què han de transportar-se i conservar-se les vacunes.
Salut ha confirmat que també s’administrarà el vaccí tant als cuidadors professionals com als no professionals, dels quals ara es fa un llistat. A l’illa ja han arribat les primeres 120 dosis de Moderna i 400 d’AstraZeneca. Però aquestes darreres hauran d’esperar per administrar-se perquè aquest tipus de fórmula es recomana que s’inoculin a menors de 55 anys.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros