Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Per la seva banda, els treballadors dels aeroports de les Illes reclamen a AENA mesures de prevenció
Aquests dies hi pot haver un repunt del que es consideren possibles casos d’infectats per COVID-19. Aquest dimarts es definiren les zones de risc d’arreu del món. Com a conseqüència totes les persones que hagin viatjat a aquests països en els darrers 14 dies i que presentin símptomes compatibles amb el virus seran possibles casos. És a dir, hauran de passar les pertinents proves per confirmar o descartar la infecció per coronavirus.
Tot i la crida a la tranquil·litat per part de les institucions, els treballadors dels aeroports de les Illes, pel seu contacte directe amb passatgers arribats d’arreu del món, reclamen a AENA un protocol d’actuació i sobretot que es prenguin mesures de prevenció.
Mentrestant, la Federació Hotelera de Mallorca assegura que, ara per ara, les reserves s’han vist afectades per la situació.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo