L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
A les Unitats de Crítics, en canvi, es registra un petit augment, amb 28 pacients a l'UCI
85
L’afectació de la covid continua a la baixa, una setmana més. Segons les dades que ha donat aquest dijous la Conselleria de Salut, davalla la pressió hospitalària a les plantes covid dels diferents hospitals de les Balears. A totes les Illes, hi ha 185 pacients ingressats a planta; són una seixantena menys que dijous passat. Mallorca té 127 pacients a planta, Eivissa en té 53 i a Menorca n’hi ha cinc.
En canvi, a les Unitats de Crítics es registra un petit augment, amb 28 pacients a l’UCI; cinc més que fa una setmana, 21 romanen a Mallorca, quatre a Eivissa i tres a Menorca. Les UCI estan al 8,2% d’ocupació per casos de covid.
Salut també ha notificat 8 noves defuncions, totes del mes de juliol, la gran majoria a l’illa d’Eivissa. A les Balears, han mort 1.452 persones per covid en tota la pandèmia.
Quant a la situació de les residències d’ancians, actualment hi ha 38 usuaris i 33 treballadors positius. Dels usuaris, set estan hospitalitzats (tres a Mallorca, un a Menorca i tres a Eivissa).
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari