Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Afecta 18.000 treballadors tant santiaris com no sanitaris del Servei de Salut
La Conselleria de Salut considera reactivar aquesta carrera professional, congelada des de l’any 2018. Es preveu que se signi el juliol. Afectarà uns 18.000 treballadors de totes les categories del servei de salut. L’anunci s’ha fet durant la visita a les instal·lacions provisionals del centre de Salut de Son Ferriol.
Aquest procediment de carrera professional al Servei de Salut de les Illes es torna a obrir després de 6 anys sense haver-se convocat. El sindicat mèdic celebra aquest acord. Tots els treballadors que s’havien d’implantar o pujar de nivell no ho han pogut fer durant els darrers 6 anys.
Els càlculs inicials s’acosten a uns 200 milions d’euros que es repartiran segons els nivells i les categories laborals i amb la retroactivitat corresponent. El calendari de pagaments s’allargarà durant tota la legislatura.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre