Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Exposa a Can Prunera 20/20, un resum dels seus vint anys de trajectòria pictòrica
L’artista palmesà Salva Ginard exposa a Can Prunera (Sóller) ’20/20′: un resum de 20 anys de trajectòria resumits en una vintena d’obres.
Va començar a pintar com a teràpia per superar un mal moment. Va ser una època de quadres foscs que simbolitzaven els seus sentiments. Amb el temps, les seves obres pictòriques s’han convertit en una manera de veure la vida.
Entre la selecció “difícil” de quadres, gairebé tots ells rostres, es troba un que va pintar a l’Artnit de Campos en 15 minuts, mentre el seu amic del grup Sethler improvisava una peça musical.
L’exposició de Salva Ginard es podrà veure fins dia 3 de maig.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat