Dos morts i 24 ferits en un incendi en un bloc d’habitatges de Magaluf, a Calvià
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
L'andalús ha acudit juntament amb 'Cucho' Hernández i Fran Gámez a una visita escolar a Andratx
El migcampista del Reial Mallorca Salva Sevilla ha acudit, juntament amb ‘Cucho’ Hernández i Fran Gámez, a Andratx per estar amb els alumnes de l’Institut Baltasar Porcel. Apart de repartir els habituals autògrafs, han sortejat regals. Aquesta cita forma part del programa ‘Jugam amb l’elit’, que promou el Consell de Mallorca.
Salva Sevilla ha analitzat davant les càmeres d’IB3 l’actualitat esportiva del club. La pròxima jornada els homes de Vicente Moreno s’enfronten al Celta de Vigo a Balaídos. El jugador andalús admet que l’equip necessita començar a sumar com a visitant i que seria important arribar a l’aturada de Nadal fora de les posicions de descens.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals