Dos morts i 24 ferits en un incendi en un bloc d’habitatges de Magaluf, a Calvià
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
El concert serà demà dissabte a partir de les 22h del vespre a La Movida, a PalmaTejedor
Els germans Carlos i Damián Tejedor, abans Casa Rusa, presenten el seu nou projecte musical que han anomenat San Damián. Fa uns mesos que el disc homònim de la banda va sortir al mercat, que disposa de la col·laboració de Shwarma, cantant del grup Elefantes.
Joe Dworniak, s’ha encarregat de produir aquest disc en el qual s’allunyen del so més clàssic de Casa Rusa per endinsar-se en un món amb noves estructures de composició i arranjaments més electrònics.
San Damián es presenta demà davant el seu públic. Serà a partir de les 10 del vespre a La Movida, a Palma
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals