Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El concert serà demà dissabte a partir de les 22h del vespre a La Movida, a PalmaTejedor
Els germans Carlos i Damián Tejedor, abans Casa Rusa, presenten el seu nou projecte musical que han anomenat San Damián. Fa uns mesos que el disc homònim de la banda va sortir al mercat, que disposa de la col·laboració de Shwarma, cantant del grup Elefantes.
Joe Dworniak, s’ha encarregat de produir aquest disc en el qual s’allunyen del so més clàssic de Casa Rusa per endinsar-se en un món amb noves estructures de composició i arranjaments més electrònics.
San Damián es presenta demà davant el seu públic. Serà a partir de les 10 del vespre a La Movida, a Palma
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania