Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
És una segona convocatòria d'ajudes que s'obrirà el mes de març i provenen de fons europeus
El mes de març es llançarà la segona convocatòria d’ajudes per a fomentar el turisme sostenible de 720 milions d’euros provinents dels fons europeus. És segons Sánchez, “la clara confirmació de que l’execució dels fons europeus, per part del govern espanyol, segueix un rumb marcat desenvolupant la transformació del sector turístic.”
El president del Govern central, Pedro Sánchez, ha fet aquest anunci a la Fira Internacional de Turisme de Madrid, FITUR. També ha avançat un Pla Nacional de Turisme Gastronòmic que disposarà de 65 milions d’euros.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo