Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

És una segona convocatòria d'ajudes que s'obrirà el mes de març i provenen de fons europeus
El mes de març es llançarà la segona convocatòria d’ajudes per a fomentar el turisme sostenible de 720 milions d’euros provinents dels fons europeus. És segons Sánchez, “la clara confirmació de que l’execució dels fons europeus, per part del govern espanyol, segueix un rumb marcat desenvolupant la transformació del sector turístic.”
El president del Govern central, Pedro Sánchez, ha fet aquest anunci a la Fira Internacional de Turisme de Madrid, FITUR. També ha avançat un Pla Nacional de Turisme Gastronòmic que disposarà de 65 milions d’euros.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Segons ha pogut saber IB3 Notícies, la víctima és de nacionalitat estrangera i vivia en aquesta finca situada a prop de l'hipòdrom