Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
El president confirma la decisió de la Ponència de Vacunes que serà traslladada a les comunitats autònomes en la pròxima reunió de la Comissió Interterritorial de Salut.
237
El president del govern espanyol, Pedro Sánchez, ha anunciat aquest dimecres que la Ponència de Vacunes del Ministeri de Sanitat ha acordat proposar una tercera dosi contra la covid per als majors de 60 anys i per al personal sanitari i sociosanitari.
Covid19: la vacunació frena els efectes de l’increment de contagis
Sánchez, davant les peticions d’alguns presidents autonòmics per a incrementar mesures davant la pandèmia, ha apostat per “continuar amb la vacunació sense pausa” com a millor remei davant el repunt de casos de coronavirus a Espanya, que en qualsevol cas ha recordat que disten molt dels d’altres països europeus.
El president ha afegit que aquesta decisió serà traslladada a les comunitats autònomes en la pròxima reunió de la Comissió Interterritorial de Salut.
El president espanyol ha fet aquest anunci en la roda de premsa durant el seu viatge oficial a Ankara al costat del president de Turquia, Recep Tayyip Erdogan.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
149 incidències s’han produït a Mallorca, 59 de les quals a Palma; 77 dels incidents continuen oberts