Sánchez anuncia la tercera dosi per als majors de 60 anys i personal sanitari
El president confirma la decisió de la Ponència de Vacunes que serà traslladada a les comunitats autònomes en la pròxima reunió de la Comissió Interterritorial de Salut.
El president del govern espanyol, Pedro Sánchez, ha anunciat aquest dimecres que la Ponència de Vacunes del Ministeri de Sanitat ha acordat proposar una tercera dosi contra la covid per als majors de 60 anys i per al personal sanitari i sociosanitari.
Sánchez, davant les peticions d’alguns presidents autonòmics per a incrementar mesures davant la pandèmia, ha apostat per “continuar amb la vacunació sense pausa” com a millor remei davant el repunt de casos de coronavirus a Espanya, que en qualsevol cas ha recordat que disten molt dels d’altres països europeus.
El president ha afegit que aquesta decisió serà traslladada a les comunitats autònomes en la pròxima reunió de la Comissió Interterritorial de Salut.
El president espanyol ha fet aquest anunci en la roda de premsa durant el seu viatge oficial a Ankara al costat del president de Turquia, Recep Tayyip Erdogan.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa