Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

El president espanyol també ha comunicat que l'1 de juliol hi haurà un acte a la frontera amb Portugal
El president del Govern, Pedro Sánchez, ha anunciat aquest diumenge als presidents autonòmics que s’avançarà al 22 de juny l’obertura de fronteres amb els països de l’espai Schengen, excepte Portugal, que ha demanat que sigui l’1 de juliol.
Segons han informat a Efe fonts pròximes als presidents autonòmics assistents a la catorzena videoconferència, Sánchez també els ha comunicat que l’1 de juliol hi haurà un acte a la frontera amb Portugal al qual assistiran el president de l’Executiu, el rei i el primer ministre portuguès.
La videoconferència d’avui serà l’última de l’ estat d’alarma si bé Sánchez ha traslladat als presidents la intenció de fer una trobada presencial a final del mes de juliol.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys