Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
El president espanyol també ha comunicat que l'1 de juliol hi haurà un acte a la frontera amb Portugal
66
El president del Govern, Pedro Sánchez, ha anunciat aquest diumenge als presidents autonòmics que s’avançarà al 22 de juny l’obertura de fronteres amb els països de l’espai Schengen, excepte Portugal, que ha demanat que sigui l’1 de juliol.
Segons han informat a Efe fonts pròximes als presidents autonòmics assistents a la catorzena videoconferència, Sánchez també els ha comunicat que l’1 de juliol hi haurà un acte a la frontera amb Portugal al qual assistiran el president de l’Executiu, el rei i el primer ministre portuguès.
La videoconferència d’avui serà l’última de l’ estat d’alarma si bé Sánchez ha traslladat als presidents la intenció de fer una trobada presencial a final del mes de juliol.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora