Pep Gonella, un ca de bestiar de primera
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya
Feijóo ha recriminat al president del Govern central haver convocat eleccions en període vacacional. El líder popular no descarta aconseguir majoria absoluta el pròxim 23J
El president del Govern central i secretari general del PSOE ha explicat aquest dimecres des de Madrid què li dugué a convocar eleccions generals anticipades el pròxim 23 de juliol. Pedro Sánchez ha assegurat que ho va decidir amb la seva consciència i perquè havia d’assumir els mals resultats de l’esquerra en les passades eleccions municipals i autonòmiques del 28 de maig. El president ha demanat també un esforç per derrotar el PP i Vox, els quals ha comparat amb el “trumpisme”.
Feijóo aspira a la majoria absoluta
Per la seva part, el líder del Partit Popular, Alberto Núñez Feijóo, ha assegurat avui mateix que el seu objectiu per a les eleccions generals del 23 de juliol és assolir una majoria suficient per governar. Així, no descarta aconseguir una majoria absoluta i no haver de pactar amb Vox. Quant a les eleccions generals anticipades per Sánchez, Feijóo qualifica de “fet sense precedents en gairebé mig segle de democràcia espanyola” haver convocat eleccions en “el major èxode vacacional del país”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis