Descarrila un tren a Marratxí sense ferits
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren

El Consell de Ministres aprova prorrogar la restricció de vols procedents del Regne Unit, el Brasil i de Sud-àfrica
El president del Govern central, Pedro Sánchez, compareixerà el pròxim 24 de febrer davant el ple del Congrés per informar de la situació durant l’estat d’alarma.
El Consell de Ministres ha aprovat prorrogar la restricció de vols procedents del Regne Unit, el Brasil i de Sud-àfrica. La ministra de Sanitat, Carolina Darias, sosté que es reforçaran els controls sanitaris als aeroports per als viatgers que venguin d’aquests països.
A més, Darias ha aplaudit les mesures fixades per les comunitats i que han permès que hi hagi una tendència a la baixa pel que fa a la incidència. Tot i això, ha assegurat que queda molta feina per fer per arribar als 50 casos per 100.000 habitants que assegurarien que la pandèmia està sota control. Darias ha informat que ja s’han subministrat més de 2 milions de dosis de les vacunes.
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui