Ingressen a l’Hospital de Son Espases un nin de 10 anys després de patir una caiguda molt greu
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
El president ha reclamat compartir "el sentit del millor patriotisme", amb unitat, determinació i justícia
El pla de xoc amb el qual el Govern central vol reduir l’impacte econòmic i social de la guerra a Ucraïna sobre les famílies i les empreses espanyoles tindrà un cost de 16.000 milions d’euros, segons ha avançat el president de l’Executiu. Segons Pedro Sánchez, seran 6.000 milions “en ajudes directes i rebaixes d’imposts”, i altres 10.000 milions “en crèdits ICO”. Els doblers pretenen atenuar l’impacte de la crisi “sobre les famílies i sobre les nostres empreses”, ha explicat el president.
Sánchez ha reclamat unitat a les forces polítiques, els representants institucionals i els agents socials per tirar endavant el pla. I és que dimarts serà aprovat en Consell de Ministres com a decret llei, que haurà de convalidar-se després al Congrés dels Diputats. “Els deman que puguem compartir, aquesta vegada sí, el sentit del millor patriotisme“, ha dit el president. El cap de l’Executiu ha declarat que això significa “comprometre el nostre país en una causa justa i tirar endavant amb orgull”.
Putin
Sánchez ha dit que l’Executiu desplegarà la política de la unitat, la determinació i la justícia i que Espanya, tal com ha fet Europa, ha d’actuar unida contra Vladímir Putin.
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
En l'operatiu hi participen un centenar d'agents de la Policia Nacional, la Guàrdia Civil i l'Agència Tributària
Intentava avisar un camioner per evitar xocar contra el seu vehicle, però ha acabat rebent l'impacte