Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El líder socialista podria posar fi aquest dilluns a una presidència marcada pels girs imprevisibiles
Pedro Sánchez manté el silenci en el que hauria de ser el darrer dia del període de reflexió que va anunciar dimecres per decidir si continua o no al capdavant del Govern. Un impàs inèdit que podria posar punt final a una carrera política marcada pels girs imprevisibles, però que, en aquests darrers mesos, s’ha convertit en una muntanya russa.
El líder socialista va començar la legislatura de molt bon humor… però cinc mesos després, la situació ha canviat per complet. El detonant ha estat l’admissió a tràmit d’una denúncia de Manos Limpias contra la seva dona a qui acusen de corrupció i tràfic d’influències. La Fiscalia ja n’ha demanat l’arxivament, però les diligències encara són secretes. És la culminació a cinc mesos de vertigen en els quals el president ha patit ensurt rere ensurt.
Les mobilitzacions contra la llei d’amnistia protagonitzen les primeres setmanes de la legislatura; ben aviat, però, li comencen a fallar les aliances. L’oposició de Podem li fa perdre, per primera vegada, una votació parlamentària important. Les discrepàncies amb Junts també són visibles. Finalment, s’arriba a un acord per a la llei d’amnistia. Llavors, però, esclata una nova bomba: el cas Koldo.
L’avançament de les eleccions catalanes dibuixa un calendari terrorífic amb quatre cites consecutives a les urnes.
La primera, les gallegues, reforcen Alberto Núñez Feijóo. A les basques, el PSOE salva els mobles però quan sembla que tornen a controlar la situació arriba la denúncia contra Begoña Gómez i Sánchez diu prou… En una carrera marcada pels girs imprevisibles, el president es prepara per a la que s’espera que sigui la maniobra més arriscada.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella