L'entitat promotora, la societat anònima Immobiliària Formentor, té un termini de 15 dies per presentar al·legacions contra la sanció
311
El batle de Pollença, Martí March, ha confirmat a IB3 Notícies que ha signat l’obertura d’un expedient sancionador al promotor de la reforma de l’hotel Formentor per haver esbucat l’establiment sense llicència mab una proposta de sanció de més de 293.000 euros. L’entitat promotora, la societat anònima Immobiliària Formentor del fons d’inversió Enim Capital sosté que la llei de Turisme ampara la seva actuació.
La llicència d’obra concedida ja fa dos anys autoritzava la reforma interior i l’ampliació. La constructora però van acabar esbucant, primer, tota la planta interior de les dues ales d’habitacions deixant només la façana i, finalment, tota l’estructura. Mesos després de la primera denúncia de l’oposició municipal, el govern pollencí d’Unió Mollera i Tots per Pollença, va emetre una nova llicència que SÍ autoritzava la demolició ja consumada. Poc abans de les darreres eleccions, ho va fer també quant a l’obra de reconstrucció. En declaracions a IB3 Ràdio, el llavors regidor d’Urbanisme i batle en concedir-se la primera llicència, Tomeu Cifre, va reivindicar que les obres estaven legalitzades. El nou consistori progressista ha estat, en canvi, inflexible, i imposa la multa sense tenir en compte les esmenes de permisos fetes a posteriori.
Immobiliària Formentor, que vol convertir l’històric establiment en un establiment hoteler de luxe de la cadena Four Seasons, té ara un termini de 15 dies per presentar al·legacions contra la sanció.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
A partir de fotos de Miquel Massutí fetes el 1986, Tarek Serraj firma una peça audiovisual que dona un moviment subtil a les imatges i ens transporta 40 anys enrere
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats