Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Els transportistes amb llicència esperen que les multes tenguin un efecte dissuassiu
Enguany, l’Ajuntament de Calvià ha sancionat 3 taxistes pirata amb 18 mil euros i els ha immobilitzat els vehicles. La Policia Local els va investigar, seguir i interceptar en el moment de cometre la infracció, ja que segons el consistori és una il·legalitat molt mala de detectar.
La darrera sanció va ser dimecres a primera hora. Els agents van localitzar el vehicle quan transportava 4 turistes de Magaluf a Palma. Els havia cobrat 5 euros. Ara s’enfronta a una multa de 6.000 euros. Els taxistes de Calvià esperen que aquestes sancions tenguin un efecte dissuasiu: “Això fa que la gent es llanci manco al carrer perquè les multes són molt altes i a més hi ha policia que està controlant”, diu Mari Navarro, presidenta de l’Agrupació de Taxis de Calvià.
Navarro explica que l’activitat dels taxis pirata al municipi es concentra bàsicament durant la temporada turística, i que els darrers anys han proliferat molt.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13