Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
L'agència ha recomanat a aquells consumidors amb al·lèrgia o intolerància a la llet que s'abtenguin de consumir-lo
90
L’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició (AESAN) del Ministeri de Sanitat i Consum ha advertit de la comercialització d’un torró tou d’ametlla fabricat a Catalunya amb presència de llet que no està declarada al seu etiquetatge.
L’empresa fabricadora, Vicens, va detectar el problema en un dels seus autocontrols, va activar el seu procediment de gestió d’alertes i ha avisat als seus clients.
Segons ha informat AESAN a la seva xarxa d’alerta alimentària, el producte implicat és torró tou d’ametlla de la marca Vicens, en unitats de 500 grams, amb data de consum preferent 02/2021 i número de lot: 329-X.
Com a mesura de precaució, l’agència ha recomanat a aquells consumidors amb al·lèrgia o intolerància a la llet que poguessin tenir el producte esmentat a les seves llars que s’abstinguin de consumir-lo. També adverteix que el consum d’aquest producte no comporta cap risc per a la resta de consumidors.
L’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició ha informat que ha tingut coneixement d’aquesta anomalia a través del Sistema Coordinat d’Intercanvi Ràpid d’Informació (SCIRI) d’una notificació d’alerta traslladada per les Autoritats Sanitàries de Catalunya.
El producte afectat ha estat fabricat a Catalunya i ha estat distribuït a Castella-la Manxa, Comunitat Valenciana, Andalusia, Astúries, País Basc, Castella i Lleó, Illes Balears, Cantàbria, Galícia, Canàries, La Rioja, Comunitat de Madrid, Catalunya, Múrcia, Navarra, Aragó, França i Andorra.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores