Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
El ministre de Sanitat, Salvador Illa, no descarta que hagi d'establir-se l'obligatorietat de vacunar
El ministre de Sanitat, Salvador Illa. /EFE
103El ministre de Sanitat, Salvador Illa, considera que la vacuna de la farmacèutica Pfizer és “un pas prometedor i rellevant” i calcula que Espanya disposarà de 20 milions de dosis que immunitzarien a 10 milions de persones des de finals d’any o principis de 2021 de manera gratuïta.
En declaracions a RTVE, Illa ha assegurat que confia que a principis de maig estigui vacunada una “població rellevant” a Espanya i que en aquesta setmana es puguin signar alguns contractes més amb la farmacèutica Pfizer i altres companyies perquè les primeres dosis arribin a principis de 2021 i si “tot anàs molt bé” a finals del 2020.
Pendents d’aquests contractes, el Govern calcula que es disposarà de 20 milions de dosis que immunitzarien 10 milions de persones a través del Sistema Nacional de Salut.
El responsable de Sanitat no ha descartat que hagi d’establir-se l’obligatorietat de vacunar, encara que opina que no creu que sigui necessari i que “la gent entengui que és la millor manera d’acabar amb malalties infeccioses”.
“Les vacunes seran gratuïtes” i s’administraran segons els criteris d’experts als grups més vulnerables i pels professionals que els atenen.
“És un pas prometedor i rellevant, però queda molt per davant i cal mantenir la guàrdia molt alta” perquè la situació “és molt preocupant”, tot i que “després de mesos durs comencem a veure llum al final del túnel”.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada