L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
El municipi ja té tres hotels de cinc estrelles i augmenten cada any els reconvertits en 4 estrelles
Els hotels tant de Sant Antoni com de la Badia de Portmany fa devers 8 anys que inverteixen en un canvi en l’oferta. I la pandèmia sembla que ha estat l’empenta definitiva per mirar cap a un altre tipus de turisme que no sigui el d’excessos. Diferents establiments han apostat per dur a terme una reforma i pujar així de categoria.
Aquest edifici de la badia de portmany era fa dos estius un aparthotel de dos claus. Després de 10 mesos d’obres s’ha transformat en un hotel apartament de 4 estrelles superior. Els seus propietaris han apostat, a més per convertir-lo en un exemple de sostenibilitat ambiental.
En el seu primer estiu en funcionament ha estat un èxit, amb ocupacions d’un 90 per cent. També al centre de Sant Antoni afloren els hotels reformats com aquest que ha passat d’una clau a 4 estrelles.
La planta hotelera de Sant Antoni és una de les que més ha invertit de l’illa, fins a arribar als 20 milions d’euros en reformes. El municipi ja té tres hotels de cinc estrelles i augmenten cada any els reconvertits en 4 estrelles.
“Vàrem obrir al juliol amb la idea d’acabar la temporada, però no ha estat possible”
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues