Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Hi participen 42 empreses que ofereixen 1.200 llocs de feina
La cinquena edició de la fira d’ocupació ‘Activa’t Portmany’ ofereix aquest dijous 1.200 llocs de feina. Empreses d’Eivissa que busquen reforçar les plantilles per a aquesta temporada i també per a tot l’any.
Hi participen 42 empreses de l’illa d’Eivissa. Del que es tracta és de posar en contacte empreses i persones que busquen feina o que volen millorar la seva situació laboral. Una manera de reforçar les contractacions de personal per a aquesta temporada.
La majoria dels aspirants són persones que viuen a Eivissa i ja tenen habitatge, un dels principals esculls per trobar treballadors. També hi ha anat gent jove que busca la seva primera feina.
En l’edició de 2024 es van formalitzar un total 133 contractes de feina.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora