Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Entre les cites destacades, es troba la Flower Power, que se celebrarà aquest dissabte, i el 13è campionat mundial d'arròs de matances, el pròxim 7 de febrer
L’Ajuntament de Sant Antoni de Portmany ha presentat aquest dimecres la programació de les festes patronals. Unes celebracions que començaran aquest divendres i que s’allargaran fins a mitjan de febrer, amb la Rua de Carnaval. El dia gran serà 17 de gener, dia de Sant Antoni, quan se celebrarà la tradicional beneïda d’animals amb els actes religiosos i, com a novetat, enguany hi haurà una festa musical a la tarda.
Altres cites destacades seran la Flower Power, que se celebrarà aquest dissabte, i el campionat mundial d’arròs de matances, que enguany arriba a la 13a edició, i que es farà el dia 7 de febrer. L’objectiu de l’Ajuntament, segons ha explicat el batle, Marcos Torres, és que aquestes festes serveixin com a espai de trobada de tots els vesins durant aquests mesos d’hivern.
El programa de festes també inclou la cursa cicloturística des Porquet, el diumenge dia primer de febrer, i una exposició sobre el cançoner pitiús organitzada per l’Institut d’Estudis Eivissencs.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció