Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es durà a terme un procés participatiu per decidir quines santjoaneres formaran part de la nomenclatura del municipi
De tots els carrers que hi ha a Sant Joan només dos tenen nom de dona. Ara l’ajuntament vol esmenar aquest oblit que afecta la meitat de la població. Una iniciativa que agrada a tots els grups polítics i també als veïnats.
A hores d’ara, Ramón y Cajal té el seu carrer, i també l’emèrit la seva plaça, però tot i que hi ha un carrer Princesa, aquesta no té nom Ni llinatge. Per dur a terme aquesta iniciativa, els veïnats i grups de dones de la localitat podran decidir quines dones del poble seran recordades.
Els primers noms de dona es posaran als nous espais públics que estan encara en procés de construcció. Les possibles candidates podien formar part de col·lectius o ser personatges estimats, com Madame Llebre, la primera comare que va tenir el poble.
Hi ha més municipis que darrerament canvien les nomenclatures dels carrers a favor de les dones, Alaró recentment ha dedicat un carrer a les collidores d’oliva.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants