La Guàrdia Civil descobreix un narcopís a Son Servera i en deté tres homes
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
Es durà a terme un procés participatiu per decidir quines santjoaneres formaran part de la nomenclatura del municipi
De tots els carrers que hi ha a Sant Joan només dos tenen nom de dona. Ara l’ajuntament vol esmenar aquest oblit que afecta la meitat de la població. Una iniciativa que agrada a tots els grups polítics i també als veïnats.
A hores d’ara, Ramón y Cajal té el seu carrer, i també l’emèrit la seva plaça, però tot i que hi ha un carrer Princesa, aquesta no té nom Ni llinatge. Per dur a terme aquesta iniciativa, els veïnats i grups de dones de la localitat podran decidir quines dones del poble seran recordades.
Els primers noms de dona es posaran als nous espais públics que estan encara en procés de construcció. Les possibles candidates podien formar part de col·lectius o ser personatges estimats, com Madame Llebre, la primera comare que va tenir el poble.
Hi ha més municipis que darrerament canvien les nomenclatures dels carrers a favor de les dones, Alaró recentment ha dedicat un carrer a les collidores d’oliva.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
L'AECC ha presentat la iniciativa 'Braçalets d'esperança' per visibilitzar la malaltia
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma