Ha mort la dona de 70 anys ferida greu en l’explosió de gas a una casa des Migjorn Gran
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
Es durà a terme un procés participatiu per decidir quines santjoaneres formaran part de la nomenclatura del municipi
De tots els carrers que hi ha a Sant Joan només dos tenen nom de dona. Ara l’ajuntament vol esmenar aquest oblit que afecta la meitat de la població. Una iniciativa que agrada a tots els grups polítics i també als veïnats.
A hores d’ara, Ramón y Cajal té el seu carrer, i també l’emèrit la seva plaça, però tot i que hi ha un carrer Princesa, aquesta no té nom Ni llinatge. Per dur a terme aquesta iniciativa, els veïnats i grups de dones de la localitat podran decidir quines dones del poble seran recordades.
Els primers noms de dona es posaran als nous espais públics que estan encara en procés de construcció. Les possibles candidates podien formar part de col·lectius o ser personatges estimats, com Madame Llebre, la primera comare que va tenir el poble.
Hi ha més municipis que darrerament canvien les nomenclatures dels carrers a favor de les dones, Alaró recentment ha dedicat un carrer a les collidores d’oliva.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros