L’Ajuntament ha confirmat avui que té un expedient obert per les tres festes il·legals que s’han detectat aquest estiu en aquesta finca. A més, també se n’ha obert un altre per infracció urbanística. Els detalls s’han conegut durant el ple d’avui.
Davant les queixes de diversos veïnats i la circulació d’imatges enregistrades del trànsit d’helicòpters als voltants d’aquesta finca, el consistori ha demanat informació a Aena per saber si pertanyen a vols autoritzats o no.
D’altra banda, l’oposició també ha demanat detalls sobre la situació d’un immoble amb llicència turística situat a la zona de Can Burgos, que causa molèsties al veïnat.
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos