Tanquen al bany un tram de Platja de Palma per un tall amb el fibló d’un “animal marí”
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló

Sense normativa, els hostalers tancaven quan se n'anava el darrer client i la Policia no tenia cap eina per atendre les queixes dels veïns
Sant Lluís aprovarà aquest dimecres la seva primera ordenança per regular els horaris de bars i establiments d’oci. A les urbanitzacions hauran de tancar a la mateixa hora que al poble i, a l’estiu, les terrasses s’hauran de desmuntar a la una. Fins ara, els hostalers tancaven quan se n’anava el darrer client i la Policia no tenia cap eina legal per atendre les queixes dels veïns.
Tots els locals de restauració del municipi de Sant Lluís hauran de tancar a les 12 de la nit de dilluns a dijous i a la una de la matinada de divendres a diumenge.
Per norma general, les terrasses s’hauran de desmuntar a les 11 de la nit. Però es podran atorgar autoritzacions expresses per allargar-les fins a les 12 a l’hivern i fins a la una a l’estiu a aquells negocis que no hagin rebut denúncies en el darrer any. Els bars i restaurants de les zones turístiques, com Punta Prima, Cala Torret o Binibèquer, seran els que més notaran el canvi.
Els establiments d’oferta d’entreteniment o musical ubicats a la costa i al polígon podran tancar a les cinc de la matinada els caps de setmana i a les dues entre setmana. A zones residencials, una hora abans. Està previst que la nova ordenança s’aprovi durant el plenari municipal d’aquest dimecres.
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Aquest dissabte, es vigilarà la zona per descartar rebrots de foc