Ha mort Ana María Jaume Vanrell, vídua de Gabriel Escarrer
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre

El consistori vol exposar-hi embarcacions i arts tradicionals de pesca
L’Ajuntament de Santa Eulària vol aconseguir l’espai del moll des Canar per exposar-hi embarcacions i les arts tradicionals de pesca. Ja està en converses amb Ports de les Balears perquè l’hi cedeixi.
El consistori va presentar un projecte a Costes per quedar-se la concessió quan va sortir, però finalment aquest refugi s’ha adscrit a Ports de Balears, i ara estan en converses perquè l’ens públic encomani la seva gestió a l’Ajuntament. La intenció de Santa Eulària és completar la transformació del passeig marítim fent valdre la seva tradició marinera.
A aquest petit port, d’una vintena d’amarraments i vinculat als primers hotels des Canar, li havien sortit almenys dues opcions des que va caducar la concessió de Costes, a més de l’Ajuntament, però l’adscripció a Ports de les Illes Balears evità seguir amb el concurs. Si fins ara no quedava clar com s’havien repartit les amarres, ara s’haurà de fer segons la normativa.
L’Ajuntament tenia previst invertir més d’un milió i mig d’euros en la reforma, encara que això s’haurà d’adaptar al que Ports de les Illes Balears consideri viable, si finalment hi ha acord.
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió
Una dona de 30 anys en estat crític i un jove de 15, greu
S'ha obert una investigació per a esclarir les causes del foc que, segons han afirmat els Bombers, és intencionat