Tots els centres educatius de Vila han suspès l’activitat lectiva com a conseqüència de la tempesta
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats

Se substitueix el paviment, es renova l'enllumenat i es millora el drenatge amb unes obres que s'allargaran fins a Setmana Santa
Santa Eulària torna a reformar la plaça d’Espanya 10 anys després. Les obres varen començar després de Nadal i s’allargaran fins a Setmana Santa. Amb un pressupost de 260.000 euros, s’instal·laran nous llambordins, es canviarà a LED la lluminària que encara és al·lògena, es reformaran els pluvials de la zona del refugi antiaeri i s’ubicaran cinc pivots retràctils.
El veïnat veu necessàries les millores, però lamenta que s’hagin de tornar a fer obres en poc temps. En principi, les feines no afectaran el comerç de cara a la temporada, però sí al consum local aquests mesos d’hivern. El PSOE de Santa Eulària ha demanat una auditoria de les obres municipals i responsabilitats polítiques a l’equip de govern.
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat