Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Segons un estudi de Fotocasa comprar casa al municipi s'ha encarit un 31,6 per cent el darrer trimestre
Des de fa alguns mesos és difícil veure habitatges que estiguin en venda als carrers de Can Picafort. Diuen els agents immobiliaris que la falta d’estoc és una de les causes principals que han provocat que pugin els preus. De fet, Santa Margalida és, segons un estudi del portal immobiliari Fotocasa, el municipi de les Illes Balears on més s’ha encarit l’habitatge. Ho ha fet en un 31, 6 per cent, fins a situar-se en 2.604 euros el metre quadrat.
Segons Juan Carlos Payeras, responsable de la immobiliària Domus 54, la causa principal d’aquest increment és la manca d’estoc, que afecta al conjunt de Mallorca i per igual a pisos, habitatges unifamiliars i cases en sòl rústic. Payeras apunta també a l’interès creixent d’estrangers i peninsulars per comprar casa a Mallorca, que s’ha disparat després de la pandèmia.
En l’extrem oposat, Capdepera és el poble on més ha abaixat el preu de l’habitatge: fins a un 8,7 per cent. L’estudi de fotocasa indica que en el tercer trimestre de l’any, el preu del metre quadrat al municipi gabellí s’ha situat en 2.265 euros.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor