Rubén Díaz dona visibilitat a través de les xarxes socials a persones en situació de vulnerabilitat i activa la solidaritat
Els darrers anys ha ajudat a sortir del carrer vint-i-dues persones
És l'única manera que veuen per evitar un altre estiu de caos circulatori i embossos a la cala, molt saturada perquè és el camí d'accés a s'Almunia i es caló des Moro
Les vies on només hi poden transitar residents són insuficients per frenar els caos circulatori a cala Llombards. El consistori no vol passar un estiu com el de l’any passat i estudia mesures més restrictives per als usuaris de les platges que arriben amb cotxe per garantir l’aparcament als residents.
La pressió circulatòria es va agreujar quan l’Agència de Disciplina Urbanística va tancar l’aparcament per a 300 cotxes ubicat a l’entrada del nucli. El consistori ha tornat a presentar un projecte modificat, però no sembla que l’autorització arribi a curt termini. Per això, els residents pensen que la zona ACIRE serà el més eficaç.
S’Almunia i es caló des Moro són dos punts més que els darrers anys s’han posat de moda a la costa del llevant de Mallorca.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els darrers anys ha ajudat a sortir del carrer vint-i-dues persones
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals
Alguns establiments comercials quantifiquen les pèrdues en milers d'euros