X

S’aproven protocols d’emergències a cinc municipis de les Illes

En aquests moments hi ha 15 municipis de les Illes que tenen en tramitació aquest tipus de pla d'emergència que, recordem-ho, és d'obligat compliment

16/10/2025

S’aproven protocols d’emergències a cinc municipis de les Illes

117

La vicepresidenta i consellera de Presidència, Antònia Maria Estarellas, ha presidit el pla municipal d’emergències d’aquest dijous, en el qual s’han aprovat protocols per actuar davant d’emergències de cinc municipis de les Illes.

A partir d’ara ja tenen aquest protocol municipal d’actuació Eivissa, Sant Antoni de Portmany i Maó. També el pla contra inundacions Sant Antoni de Portmany i el pla d’actuació local contra incendis Andratx, Deià i Maó.

En aquests moments hi ha 15 municipis de les Illes que tenen en tramitació aquest tipus de pla d’emergència que, recordem-ho, és d’obligat compliment i que fa dos anys només hi havia cinc municipis que tenien amb vigència.

El fet que cada vegada són més freqüents els episodis de fortes pluges i torrentades obliga els ajuntaments a disposar d’un protocol com aquest per poder dirigir els efectius en cas d’una emergència. El pla d’emergència contra inundacions només el tenen aprovat tres municipis que són Campos, Sant Antoni de Portmany i Sant Llorenç des Cardassar.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT