Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Concretament a s'Arenal, a la zona de la Porciúncula, s'ha reduït entre 0'5 i 1'5 m/any; i es Trenc ha perdut fins a 13 metres d'arena en les darreres dècades
Una part de la primera actualització de l’Informe Mar balear 2022se centra, entre altres aspectes, a analitzar l’erosió de les platges de les Balears. Una d’elles és la platja de s’Arenal, que ha patit un retrocés des dels anys vuitanta, concretament la zona de la Porciúncula, s’ha reduït entre 0’5 i 1’5 m/any.
Entre 2002-2012, Mallorca i Formentera mostren un 20% de les platges amb retrocés a la línia de costa, mentre que Menorca i Eivissa ho fan en un 10 %. Quines són les causes d’aquest retrocés?
Les construccions, com passeigs marítims o una mala gestió de la posidònia afavoreixen aquestes processos de retrocés.
Na Natàlia Barrientos, investigadora de l’informe Mar Balear, té clar que s’ha d’apostar per solucions naturals que frenin aquest retrocés de la superfície de platja, com són respectar la funció de la posidònia, i no emprar la regeneració artificial.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili